معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی پروژه ها، مقالات و پایان نامه های دانشجویی و تحقیق و پژوهش های دانش آموزی در اکثر رشته ها می باشد، بیشتر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
آرشیو موضوعی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

پاورپوینت مدیریت عملکرد، راهنمای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان

موضوع بندی : مدیریت چهارشنبه 10 آبان 1396
پاورپوینت مدیریت عملکرد، راهنمای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان
فرمت : PPT
قیمت پروژه : 5,000 تومان

شرح مختصر :

پاورپوینت با موضوع مدیریت عملکرد و راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان در قالب فایل ppt با 83 صفحه برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه مندان گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

 

تعریف مدیریت

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.

واقعا باید گفت؛ که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است.

و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن.»

مدیران عملیاتی

این مدیران سرشان بسیار شلوغ است و مراجعه مکرر افراد موجب انقطاع کارشان می شود. و اغلب مجبورند برای نظارت در رفت و آمد باشند و برای پرسنل خود ماموریتهای کاری خاص تعیین کنند و یا برنامه عملیاتی تفصیلی کوتاه مدت طرح ریزی کنند.

مدیران میانی

این مدیران به طور مستقیم به مدیریت رده بالا گزارش میدهند، کارشان مدیریت بر سرپرستا ن است و نقش حلقه واسطی را میان مدیریت عالی و مدیران عملیاتی به عهده دارند. بیشتر وقتها به تحلیل دادهها، آماده کردن اطلاعات برای تصمیم گیری، تبدیل تصمیمهای مدیریت عالی به پروژههای معیین برای سرپرستان و جهت دادن به نتایج کار مدیران عملیاتی است.

مدیریت عالی

مدیرانی که در نقشهای عملیاتی و میانی موفق بوده و عملکرد کلی واحدهای عمده را ارزیابی می کنند و درباره موضوعات و مسائل کلی با مدیران سطح پایین به تبادل نظر می نشینند و بیشتر وقتشان را با همکاران یا افراد خارج از سازمان و اندک زمانی را با افراد زیردست می گذرانند.

 

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • تعریف مدیریت
  • مدیریت و رهبری
  • نظریه نقشهای مدیریتی
    • مدیران عملیاتی
    • مدیران میانی
    • مدیریت عالی
  • خلاقیت مدیران
    • چه کسی خلاقیت و نوآوری می کند؟
  • مدیریت موفق و مؤثر
    • چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود؟
  • برنامه ریزی
    • تعریف برنامه ریزی
  • سازماندهی
    • انواع مختلف سازماندهی
  • مدیریت شعملکرد
  • ده اشتباه مدیران هنگام ارزیابی عملکرد کارکنان
  • هفت اشتباهی که کارکنان هنگام ارزشیابی عملکرد به آن دچار میشوند
  • نتایج کارکنان به دو طریق اندازه گیری شده و مورد ارزیابی قرار می گیرند
  • فرآیند ها و زیر فرآیند ها
  • آشنایی با گروه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
    • تعریف ارزیابی عملکرد
    • جایگاه قانونی ارزیابی عملکرد در ایران
    • فرآیند ارزیابی عملکرد
    • اهداف ارزیابی عملکرد چیست ؟
  • تغییر و تحول
    • انعطاف لازم را در اجرای برنامه های تحول داشته باشید
    • تحول را با قدرت و جسارت آغاز کنید
    • تحول بدون مشارکت افراد محکوم به شکست است
    • تحول قابل تفویض نیست
    1. اولین قدم برای تحول، داشتن هدف است
    2. تحول از طریق تدوین و ابلاغ آئین نامه، بخش نامه و دستورالعمل اتفاق نمی افتد
    3. تحول از طریق زور، اجبار و ارعاب حاصل نمی شود
    4. تحول اتفاقی و شانسی نیست
    5. نیروی انسانی را کانون در برنامه های تحول قرار دهید
    6. تحول ایجاد شده را به مرحله ثبت برسانید
    7. مدیران الگو و پرچمدار تحول هستند
  • حکمرانی خوب
  • نتیجه گیری

مشخصات فایل
پروژه های مرتبط