معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
آرشیو موضوعی

علوم پایه

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

پاورپوینت آماده تجارت الکترونیک

موضوع بندی : مهندسی کامپیوتر سه شنبه 20 خرداد 1399
پاورپوینت آماده تجارت الکترونیک

پاورپوینت با موضوع کلاس تجارت الکترونیک در قالب یک فایل ppt با 39 صفحه برای دانشجویان رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات و همچنین علاقه مندان گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.


مفاهیم و تعاریف تجارت الکترونیک

  • تجارت الکترونیک را می توان از دیدگاههای زیر تعریف نمود:
  • از دیدگاه ارتباطات (حمل و تحویل کالاها، خدمات و اطلاعات یا پرداخت وجوه مربوطه از طریق شبکه های رایانه ای یا دیگر ابزارهای الکترونیک نظیر تلفن همراه)
  • از دیدگاه بازرگانی (خرید و فروش کالاها، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای)
  • از دیدگاه فرآیند کسب و کار(انجام کسب و کار به روش الکترونیکی با استفاده از شبکه های الکترونیکی و جایگزینی اطلاعات به جای فرایند کار فیزیکی)
  • از دیدگاه خدمات (ارائه خدمات سریعتر، بهتر و با هزینه پایینتر توسط شرکتها و دولت به مشتریان)
  • از دیدگاه آموزش و یادگیری (فراهم کننده امکان آموزش و تحصیل در مدارس، دانشگاهها و دیگر سازمانها به روش برخط یا آنلاین)

با توجه به سه بعد محصول، فرآیند فروش و روش تحویل، انواع تجارت الکترونیک عبارتند از:

  1. تجارت الکترونیک خالص - هر سه فاکتور الکترونیکی است - فروش محصولات دیجیتالی
  2. تجارت الکترونیک ناخالص : یکی از سه فاکتور غیر الکترونیکی است - بیشترین نوع مورد استفاده در دنیا مثلا فروش انواع کالاهایی که ماهیت فیزیکی منجمله لوازم کامپیوتر ، سخت افزار ، انواع لوازم و اثاثیه منزل و محل کار و ...
  3. تجارت سنتی : در این نوع تجارت ، هر سه فاکتور غیر الکترونیکی است .

تجارت مشارکتی (c-commerce)

مدل تجارت الکترونیکی است که در آن اشخاص یا گروهها بصورت آنلاین با یکدیگر به همکاری می پردازند. مثلا شرکای تجاری بصورت آنلاین با یکدیگر در طراحی یک محصول جدید همکاری می نمایند یا وضعیت عرضه و تقاضای جامعه را در آینده نزدیک با مشارکت یکدیگر پیش بینی می کنند.

بازاریابی وابسته affiliate marketing

قراردادی است که بوسیله آن شریک بازاریابی که می تواند یک بنگاه، سازمان یا یک شخص باشد مشتریان را به سایت بنگاه فروشنده ارجاع می دهد.

 

فهرست مطالب

  • مروری بر تجارت الکترونیک
  • اهداف آموزشی
  • مفاهیم و تعاریف تجارت الکترونیک
    • تجارت الکترونیک خالص
    • تجارت الکترونیک ناخالص
    • تجارت سنتی
    • بازار الکترذونیکی
  • چارچوب، طبقه بندی و محتوای تجارت الکترونیک
    • زیرساخت ها
    • خدمات همایتی
    • طبقه بندی تجارت الکترونیکی
    • آموزش الکترونیک
    • دولت الکترونیک
  • مدلهای کسب و کار در تجارت الکترونیک
    • مدل کسب و کار(تعریف)
    • مدل درآمد
    • سیستم مناقصه
    • بازاریابی وابسته
    • خرید گروهی
    • سفارشی سازی
  • مزایا و محدودیتهای تجارت الکترونیک

مشخصات فایل
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی