معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
ضمانت بازگشت وجه
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با مصالح جدید ساختمانی

موضوع بندی : مهندسی عمران جمعه 24 بهمن 1399
دانلود پاورپوینت با موضوع آشنایی با مصالح جدید ساختمانی

پاورپوینت با موضوع مصالح جدید ساختمانی در قالب فایل ppt با 48 صفحه محتوا برای دانشجویان رشته مهندسی عمران گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

بتن جلا یافته

بتن جلا یافته یا پرداخت شده، تکنیک نسبتاً جدیدی است که برای تغییر سطوح دال های بتنی جدید و یا قدیمی به کفی جذاب، پایدار، نهایی و آماده استفاده بکار می رود. شرکت رترو پلیت پیشگام این روش از بتن های سائیده شده، جلا یافته و سخت کننده های شیمیایی یا همان متراکم کننده ها از دهه 1990 می باشد که سیستم آن تا امروز در بیش از 100 میلیون فوت مربع از سطوح بتنی استفاده گردیده است. شیوه رترو پلیت با پیوستن تکنولوژی اروپایی سایش و جلا دهی سنگی با عوامل متراکم کننده بتن که در آمریکای شمالی استفاده میگردد، توسعه داده شد.

آجر مهندسی سبز

آجر مهندسی استاندارد بدون نیاز به پخت در دمای بالا به همت پژوهشگران دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر طراحی و ساخته شد. در این طرح برای ساخت آجر از روشی جدید استفاده شده که علاوه بر بی نیازی از مصرف سوخت و انرژی بالا و نیز عدم تولید آلودگی های زیست محیطی از بالاترین استانداردهای روز در ساخت آجر بهره مند بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای خشت زنی سنتی در مناطق محروم باشد.

ضد آب کردن بتن با فناوری کریستالی

خاصیت نفوذپذیری و تخلخل بتن بهترین نمونه برای توصیف یک ماده نفوذ پذیر و متخلخل است.تخلخل مقدار منافذ و سوراخهای داخل بتن می باشد که با درصدی از مجموع حجم ماده نشان داده می شود. نفوذپذیری نیز بیانی از چگونگی ارتباط میان منافذ می باشد. این خاصیت ها به کمک یکدیگر اجازه تشکیل مسیری برای انتقال آب به درون ماده را همراه با ایجاد شکافی که هنگام انقباض بوجود می آید , می دهد.

فهرست مطالب

  • بتن انتقال دهنده نور
  • بتن جلا یافته
  • ساگا گلس، پوشش رنگی کنترل نور
  • بتن سبک هوادار
  • آجر مهندسی سبز
  • ساخت بتون ویژه با قابلیت های مهندسی هسته ای
  • ضد آب کردن بتن با فناوری کریستالی
  • استفاده از آسفالت به عنوان منبع انرژی
  • کانکس تاشونده سیار
  • اجرای طرح بتن هوشمند گرمازا دانشگاه آزاد قزوین

مشخصات فایل
ضمانت نامه تمام فایل های موجود در سایت دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد. ضمانت نامه
عضویت در پیشرو پروژه
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی