پروژه بازی دو بعدی که با زبان برنامه نویسی ++C و با استفاده از کتابخانه گرافیکی OpenGL و در محیط Visual Studio طراحی شده است.
در این بازی نسبتا ساده یک تانک متحرک (که توسط اشکال ساده هندسی ترسیم شده است) و به صورت متناوب به سمت چپ و راست در حال حرکت است را مشاهده می کنید که علاوه بر حرکت خودکار تانک کاربر نیز می تواند جهت حرکت آن را توسط کلید های جهت چپ و راست تغییر بدهد.
در قسمت بالای صفحه مستطیل سبز رنگی به صورت ثابت قرار دارد که سیبل نشانه روی تانک مورد نظر می باشد. بازی کننده می بایست در زمان مناسب، وقتی که تانک از زیر سیبل رد می شود با زدن کلید space اقدام به شلیک گلوله بکند.
اگر گلوله به سیبل مستطیل رنگ برخورد کند یک امتیاز به امتیازات بازیکن اضافه خواهد شد و رنگ مستطیل هم از سبز به قرمز برای مدتی تغییر خواهد کرد.
در گوشه بالا و چپ صفحه نمایش هم امتیاز و زمان سپری شدن بازی نمایش داده می شود. اگر بازیکن تا رسیدن زمان سنج به عدد 100 بتواند 10 امتیاز کسب کند برنده و در غیر این صورت بازنده خواهد شد.
از دیگر قوانین این بازی دو بعدی این است که بازیکن نمی تواند گلوله ها را پشت سر هم شلیک کند (گلوله شلیک شده باید به مقصد برسد بعد اجازه شلیک گلوله بعدی را خواهد داشت) همچنین بازیکن فقط می تواند جهت حرکت تانک را تغییر دهد و نمی تواند آن را جابه جا کند.
تکنیک های مورد استفاده در این برنامه : چاپ پیغام در خروجی - رسم دایره توسط توابع مثلثاتی سینوس و کوسینوس
این برنامه شامل فایل ورد 5 صفحه ای توضیحات توابع و کدهای برنامه نیز می باشد (علاوه بر کامنت های داخل برنامه).