معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
ضمانت بازگشت وجه
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

پاورپوینت در مورد نقش برنامه ریزی بازاریابی در عملکرد شرکت بورس

موضوع بندی : مدیریت شنبه 25 آذر 1402
پاورپوینت در مورد نقش برنامه ریزی بازاریابی در عملکرد شرکت بورس

پاورپوینت با موضوع نقش برنامه ریزی بازاریابی در عملکرد شرکت بورس در قالب فایل ppt با 27 اسلاید برای دانشجویان رشته مدیریت و اقتصاد و سایر رشته های مرتبط گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

مقدمه

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است. امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز متفاوت خواهد بود. شرکت های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بود به سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت های حیرت انگیز فناوری، بروز بی نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.

در دهه های اخیر از برنامه ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده عوامل تأثیر گذار در محیط های رقابتی که انسان را قادر می سازد تا درباره آنها به شیوه ای ساده فکر کرده و تصمیم های موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است.

افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد شرکت هایی شد که در جستجوی فرصت هایی در بازارهای داخلی و بین المللی بودند تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند. به موازات توسعه و تکامل تفکر بازاریابی، ایجاد هماهنگی و تعامل سازنده میان عوامل و متغیرهای مختلف در بازاریابی برای کسب رضایت مشتری و سودآوری شرکت ها، مورد توجه قرار گرفت.

در نگرش بازاریابی نوین که تولید برای پشتیبانی از بازاریابی وجود دارد تا بازاریابی برای کمک به تولید و اینکه بازاریابی فقط فروش محصول و خدمات، ترفیع و آمیخته بازاریابی نیست، به مفهوم بازاریابی توجه شده است.

بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی

دنیس (1995) بازاریابی درونی را نوعی فلسفه مدیریت استراتژیک می داند که کار جذب، توسعه، انگیزه مند کردن و حفظ کارکنان مهم و برجسته را با فراهم کردن حیط کار با کیفیت و تامین نیاز های آنان را به انجام می رساند. بازاریابی درونی به عنوان یک فناوری مدیریتی در جهت حل مشکلات مربوط به بهره وری خدمات درونی، بازارگرایی، اجرای موفق برنامه های مناسب و مشتری گرایی می باشد.

هوگ و کارتز بازاریابی درونی را بخش جدایی ناپذیر بازارگرایی تعریف کردند که مستلزم استفاده از تکنیک های بازاریابی درون یک سازمان جهت ایجاد و ارتباط ارزشهای شرکت می باشد.

بازاریابی درونی یک فعالیت مهم در توسعه یک سازمان مشتری مدار است. هدف اصلی بازاریابی درونی توسعه آگاهی از مشتریان درونی و بیرونی و برداشتن موانع وظیفه ای در مسیر ارزشی کردن کیفیت خدمات و اثربخشی سازمانی است.

تعامل میان بازار محوری و عملکرد بازرگانی

برای سنجش عملکرد بازرگانی از مؤلفه های مختلفی استفاده کرده اند و هیچ رویه ثابت یا مشابهی در این زمینه دیده نمی شود.

دیدگاه های متفاوت در زمینه بین بازار محوری و عملکرد بازرگانی وجود دارد. دیدگاه مثبت شامل دانشمندانی چون کیت (1960)، لویت (1975)، کاتلر (1991، 1977) پیترز واترمن (1982) رورز (1985) و دی (1990) و... می باشد که همگی معتقدند که بازار محوری عامل موفقیت در عملکرد بازرگانی است.

با توجه به آنچه گذشت تعدادی از نویسندگان رابطه بین بازار محوری و عملکرد بازرگانی را زیر سوال برده اند. برای مثال کالدور (1971) پیشنهاد کرده است که تفکر بازاریابی تجویز نامناسب و ناکافی برای استراتژی بازاریابی است. زیرا این گرایش از یکی از درون داده های اساسی استراتژی بازاریابی – تواناییهای خلاق شرکت – چشم پوشی می کند.

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • بازاریابی و مزیت بازاریابی درونی
  • نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در بازاریابی نوین
  • برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • بازار محوری و عملکرد شرکت های بازرگانی
  • تعامل میان بازار محوری و عملکرد بازرگانی
  • استراتژی برنامه ریزی بازاریابی و عملکرد بازرگانی
  • استراتژیهای بازاریابی
  • راهبردهای آمیخته بازاریابی
    • راهبردهای محصول
    • استراتژی های قیمت گذاری
    • استراتژی های پیش برد فروش
    • استراتژی های توزیع (ورود به بازارهای خارجی)
  • پیشنهادات
  • نتیجه برگرفته از مطالعه انجام شده و ارائه راهبردها

مشخصات فایل
ضمانت نامه تمام فایل های موجود در سایت دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد. ضمانت نامه
عضویت در پیشرو پروژه
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی