معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

دانلود پاورپوینت آماده با موضوع بازاریابی و مفاهیم آن

موضوع بندی : مدیریت سه شنبه 8 مهر 1399
دانلود پاورپوینت آماده با موضوع بازاریابی و مفاهیم آن

پاورپوینت آماده با موضوع بازاریابی و مفاهیم آن در قالب فایل ppt با 54 صفحه محتوا برای دانشجویان رشته مدیریت و سایر رشته های مرتبط گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

بازاریابی

اساس آن تمرکز بر نیاز مشتریان است یعنی شما محصولات یا خدمات خاص خود را در چارچوب بازار در کنار محصولات و خدمات رقابتی دیگر به پادشاهان و مشتریان بازار عرضه کنید.

وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری

رویکردهای بازاریابی در هر کشور به سطح تمدن مادی کشورها، فرهنگ کشورها و پذیرش تکنولوژی جدید توسط مصرف کننده بستگی دارد. در کشورهای پیش رفته صنعتی رویکرد استفاده از اسکناس پلاستیکی و کارت اعتباری و رویکردهایی که در این زمینه وجود دارد کوششی است که بازاریابان برای پیدا کردن مشتری دارد نه خریدار.

موفقیت در بازاریابی خرده فروشی

یک بازاریاب ممکن است بخواهید برای خرده فروشی های شرکتش آگهی و تبلیغات کند یا برای فروش عمده محصولات به خریداران بزرگ و اشخاص حقوقی، هر کدام از این دو نوع بازاریابی فنون خاص خودش را دارد. البته تعدادی از این راه کارها در هر دو نوع این بازاریابی ها مشترکند ولی به هر حال تفاوت هایی هم وجود دارد. در این جا سعی داریم فنون و روش های بازاریابی خرده فرشی را بیان کنیم:

  • گام اول مانند شروع همه کارها اینست که قبل از اقدامی،شرایط را به دقت بررسی کنید و برای کسب اطلاعات و آگاهی هر چه بیشتر،روش های خلاقانه هم ابداع نمایید.

فهرست مطالب

  • بازاریابی بر پایه آموزش استوار است
  • وظیفه بازاریابی تبدیل خریدار به مشتری
  • تفاوت مشتری با خریدار
  • بایدها و نبایدهای بازاریابی
  • نکات مهم در بازاریابی
  • موفقیت در بازاریابی خرده فروشی
  • راه کارهای یک عرضه پاسخگو
  • اصول اساسی در آگهی تبلیغات
  • جایگاه بازاریابی در هزاره سوم
  • عملکرد بازاریابی الکترونیک
  • چالش های بازاریابی الکترونیکی در عصر دیجیتال
  • تاثیرات اینترنت برآمیخته بازاریابی
  • چرخه بازاریابی الکترونیکی
  • مزایای طرح بازاریابی
  • استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
  • بازاریابی زنجیره ای
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی از طریق پست الکترونیکی
  • نتیجه گیری
  • عامل مهم در کسب موفقیت بازاریابی الکترونیک

مشخصات فایل
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی