معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
ضمانت بازگشت وجه
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز

موضوع بندی : مکانیک شنبه 27 آبان 1402
پاورپوینت تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز

دانلود پاورپوینت آماده و قابل ویرایش در مورد تحلیل ارتعاشی تایر اتومبیل به علت ضربه دست انداز در قالب فایل ppt با 24 اسلاید برای دانشجویان رشته مهندسی مکانیک و سایر رشته های مرتبط گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

چکیده

ارتقا راحتی رانندگی خودرو لازمه توجه به توسعه تکنولوژی ساخت اتومبیل است.

به همین منظور بسیاری از کارشناسان در حال مطالعه ارتعاش خودروهای رانندگی معمولی هستند تا راحتی رانندگی خودروها را توسعه دهند.

در این پاورپوینت ویژگیهای ارتعاشی تایر اتومبیلی که از روی یک گوه یا تسمه می گذرد آنالیز می شود.

نمونه تایر خودرو از طریق تحلیل عددی و روش تجربی بررسی می شود، تایر اتومبیل یک سیستم با هفت درجه آزادی فرض می شود و نتیجه آن فاکتور طراحی تایر محسوب می شود و نتایج این آنالیز ثابت کرده است که فاکتور طراحی تایر پیشنهاد شده انرژی ارتعاشی چرخ و تایر را کاهش می دهد.

معلومات تئوری

تایرها چهار نقش مهم را به عنوان یک جز خودرو بازی می کنند این نقشها عبارتند از:

  • کاهش ضربه ناشی از نیروهای وارده از طرف جاده
  • تحمل کردن وزن خودرو
  • امکان ایجاد حرکت در جهت دلخواه
  • انتقال نیروی رانش و ترمز به جاده

به منظور انجام دادن وظایف اصلی تایر از مواد زیادی مانند لاستیک، پلی استر و سیم فولادی ساخته می شود.

تاثیر ساختار تایر روی انرژی ارتعاشی

در این تحقیق تاثیر تغییرات فاکتور طراحی تایر را می بینیم.

تغییرات نسبی هر فاکتور طراحی آنالیز عددی می شود و این آنالیز با استفاده از روش مربع میانگین ریشه ها انجام می شود. به منظور تخمین اثر ساختار تایر تعدادی تایر با ساختاری متفاوت با استفاده از این مدل آنالیز می شود. مقدار مشخصه های ساختاری که در شبیه سازی و تجربی استفاده می شود توضیح می دهد. پارامتر در مدل مقدار نسبی ازمیان نتایج تست مشخصات تایر یا آنالیز FE استفاده می شود. مشخصات گوه در آزمایش استفاده می شود تامدل را آنالیز کنند.

تاثیر tread block دفرمه شده و جرم tread ring

زمانی که جرم کل تایر ثابت است انرژی ارتعاشی افزایش می یابد و جرم tread ring کاهش می یابد و تغییرات جرم tread ring به معنی تغییر تسمه ها و رویه ها است. اگرچه مقدار انرژی ارتعاشی اختلاف دارد نتایج تحلیلی و تجربی تا حدودی به همدیگر شبیه است.

تخمین زده می شود که این اختلاف در نتیجه ویژگیهای لاستیک است که در مدل تحلیلی بکار برده میشود که غیر خطی بودن و اثر متقابل از مشخصه های تایر می باشد.

در مدل اثر متقابل مشخصه تایر بررسی نمی شود، به منظور کاهش فاصل باید مطالعات بیشتر در روابط بین لاستیک و مشخصه های فیزیکی باید انجام شود.

فهرست مطالب

  • چکیده
  • مقدمه
  • معلومات تئوری
  • مدل تایر
  • بررسی قسمت های مختلف تایر
    • Tread
    • carcass
    • BELT
    • BEAD
    • APEX
    • SideWall
    • Inner Liner
  • معادلات حرکت چرخ
  • تاثیر ساختار تایر روی انرژی ارتعاشی
  • بررسی نتایج ساختار تایر
  • آنالیز حساسیت ساختار تایر روی انرژی ارتعاشی
  • نتایج

مشخصات فایل
ضمانت نامه تمام فایل های موجود در سایت دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد. ضمانت نامه
عضویت در پیشرو پروژه
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی