معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
ضمانت بازگشت وجه
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

موضوع بندی : مدیریت جمعه 10 بهمن 1399
دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط در قالب فایل ppt با 45 صفحه محتوا برای دانشجویان رشته مدیریت گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

مدیریت رفتار

امروزه تأکید بر مهارت های انسانی از اولویت های ویژه ای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت، اکثر قریب به اتفاق 200 نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رأی توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است.

در این بررسی، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی کردند. پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم که نقش هر مدیر لایق، دورنگر و کاردان، تأمین بهداشت روانی کارکنان در سازمان می باشد، سخنی دور از انتظار نگفته ایم.

درست مثل آن است که مدیران سازمان ها به این وظیفه با احساس مسئولیت و تعمق بیشتری توجه کنند و علاقه خود را نسبت به فراگیری مفاهیم اولیه آن و کاربرد اصول و مفاهیم بهداشت روانی در محیط کار نشان دهند.

مدیریت رفتار سازمانی در هزاره جدید

در هزاره جدید، مدیریت رفتار سازمانی، باید اصول موثر در هزاره قدیم را به کارگیرد. نویسندگان این مقاله، پس از بررسی رفتار سازمانی و متون مدیریت براساس واقعیت هایی که در طول بیش از 25 سال تجربه عملی و دانشگاهی به دست آمده است، این اصول را در هفت اصل اساسی تدوین کرده اند، که برای هزاره جدید مناسبند.

مدیریت اطلاعات

داشتن اطلاعات، منبع بسیار با ارزشی برای هر مدیر محسوب می شود. سعی کنید که اطلاعات خود را در همه زمینه ها گسترش دهید. حافظه خود را تقویت نمایید تا اطلاعات کسب کرده را فراموش نکنید و از آنها بتوانید در همه جا استفاده کنید. همچنین ضروری است که اطلاعات جمع آوری شده را در جایی ثبت نمایید تا در صورت فراموش کردن بتوانید دوباره به آنها دست پیدا کنید.

مدیریت ارتباط

ضرورت بهره گیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش فنی، مهارتها و تخصص های لازم مجهز شوند.

از همین رو در طول دهه ۹۰، فرآیندهای تعاملی مدیریت مشتری مبتنی بر فناوری اطلاعات، که درارتباط با مشتری است، مجدداً مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و این موضوع که امروزه ”مدیریت ارتباط با مشتری“ نامیده می شود، به عنوان یک ضرورت اساسی در عرصه فعالیت های اقتصادی مطرح گردیده است.

فهرست مطالب

  • مدیریت رفتار
  • مهمترین مهارت یک مدیر
  • توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است
  • مدیریت رفتار سازمانی در هزاره جدید
    • افراد سرکش
    • تجربه مدیریت
    • ترس مفید
    • قانون طلایی
    • تلاش برای تغییر
    • نتیجه گیری
  • مدیریت موفقیت
    • همگام بودن با تکنولوژی
    • مدیریت اطلاعات
    • تعدل احساسات
    • مدیریت ارتباطات بر ارتباطات
    • توانایی سازگار شدن با محیط
    • مدیریت منابع
    • اخلاق خوب
    • تنوع
    • هدایت نه مدیریت
    • رویای شغلی
  • مدیریت ارتباط
    • تعریف CRM
    • اهداف CRM
    • ویژگی های کاربردی CRM
    • مزایای استفاده از سیستم CRM
    • انواع فناوری CRM
    • مراحل اجرای CRM

مشخصات فایل
ضمانت نامه تمام فایل های موجود در سایت دارای ضمانت بازگشت وجه می باشد. ضمانت نامه
عضویت در پیشرو پروژه
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی