معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

دانلود پاورپوینت مفهوم بازاریابی تلفنی

موضوع بندی : مدیریت جمعه 17 مرداد 1399
دانلود پاورپوینت مفهوم بازاریابی تلفنی

پاورپوینت با موضوع مفهوم بازاریابی تلفنی در قالب فایل پاورپوینت با 21 صفحه محتوا برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه مندان گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پروژه به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

تعریف بازایابی تلفنی

بازاریابی تلفنی نوعی از بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده از تلفن استفاده میکند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و بتواند به آنها اطلاعاتی ارائه کند، آنها را برای ارتباط با شرکت ترغیب کند، و نهایتا بتواند محصولی را بفروشد.

در این نوع بازاریابی فرآیندهای جذب، حفظ و رشد مشتری از طریق ابزار تلفن صورت می پذیرد.

مراحل فروش تلفنی

  • معرفی محصول : مشتری مایل به گفتگو در خصوص کالا و یا خدمات است
  • مصاحبه : به مشتری فرصت شناخت محصول را می دهیم
  • عرضه کردن : اولا شخصی که با او صحبت می کنیم یک مشتری است دوما اینکه او پذیرفته است محصول و یا خدمات ما برایش کاربرد دارد
  • خاتمه دادن : مشتری به این نتیجه می رسد که محصول ما معتبر و ایرادات برطرف شده است

مزایای بازاریابی و فروش تلفنی

  • بطور متوسط هزینه یک تماس تلفنی یک درصد هزینه تماس حضوری است
  • اگر فردی را که در جستجوی او هستید در دفتر کارش نباشد یک ساعت از وقت خود را از دست داده اید اما این زمان در بازاریابی تلفنی فقط 15 ثانیه است.
  • هزینه سایر ابزارهای بازاریابی بالاست
  • تلفن ابزار ارتباطی دو طرفه است
  • کاربر شایسته، تکنیک های بازاریابی تلفنی را سریع یاد می گیرد
  • در دسترس بودن فهرست مشتریان بالفعل و بالقوه
  • نقش یادآوری، مطلع کردن و ...

فهرست مطالب

  • تاریخچه بازاریابی تلفنی
  • تفاوت بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی
  • عناصر مهم بازاریابی و فروش تلفنی موفق
  • مراحل بازاریابی تلفنی؟
  • مراحل فروش تلفنی
  • مزایای بازاریابی و فروش تلفنی
  • محدودیت های بازاریابی و فروش تلفنی
  • نقش تحقیقات در بازاریابی و فروش تلفنی
  • از چه منابعی لیست مشتریان را بدست آوریم
  • گام های موثر در بازاریابی و فروش تلفنی
  • اشتباهات معمول در بازاریابی و فروش تلفنی
  • انواع اعتراضات مشتریان تلفنی
  • 10 مورد از پاسخ گویی های مخرب در بازاریابی تلفنی
  • چند ویژگی یک نیروی مناسب بازاریابی و فروش تلفنی

مشخصات فایل
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی