معرفی سایت
سایت پیشرو پروژه حاوی کدهای برنامه نویسی، پروژه ها و مقالات در اکثر رشته های تحصیلی جهت کمک به افزایش دانش و پیشرفت علمی دانشجویان و دانش آموزان می باشد، اکثر پروژه های موجود به صورت رایگان و تعدادی هم بعد از پرداخت هزینه (بنا به درخواست ارسال کننده پروژه!) در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.
آرشیو موضوعی

علوم پزشکی

نمونه سوالات

آخرین پروژه های سایت
محبوب ترین پروژه های سایت

پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

موضوع بندی : مدیریت شنبه 11 مرداد 1399
پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

پاورپوینت با موضوع مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها در قالب فایل ppt با 58 صفحه محتوا برای دانشجویان رشته مدیریت و سایر رشته های مرتبط گردآوری شده است. در ادامه بخش هایی از این پاورپوینت به همراه فهرست مطالب آن را مشاهده خواهید کرد.

بازاریابی چیست؟

بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

  • محصول مناسب
  • قیمت مناسب
  • توزیع مناسب
  • ترویج و تبلیغ مناسب

اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از

  • تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر
  • جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود
  • جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید
  • ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود
  • ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش

استراتژی کانون

استراتژی کانون یعنی تمرکز و توجه به بخش کوچکی از کل بازارو نقاط کور و خالی بازارها .

اهداف: انجام خدمات بهتر و بیشتر از رقبا به مشتریان در یک بخش کوچک یا حفره ای در بازار

کلید کامیابی

  • انتخاب گوشه ای از یک بازار که خریداران دارای ترجیحاتی مشخص، نیازمندیهائی خاص یا خواسته هائی کم نظیر هستند
  • پرورش توانائی های خاص و بی نظیر نسبت به رقبا برای خدمت و پاسخگوئی به نیازهای خریداران بازار هد
  • تخصص در این بخش از بازار و تقویت قوه رقابتی شرکت از طریق تامین نیازها و راضی ساختن مشتریان
  • تلاش برای کاهش هزینه ها و ارائه محصولاتی متمایز جهت جلوگیری از نفوذ دیگران

فهرست مطالب

  • بازاریابی چیست؟
  • مقایسه نگرشهای سنتی و نوین
  • مدیریت دادوستد
  • ارکان و ابعاد بازارشناسی
  • تجریه و تحلیل مصرف کننده
  • اهداف اساسی بازار یابی
  • مدلی برای شرکت ها و سازمانهای پویا و کار آمد
  • فرایند بازاریابی ارزشی (نوین)
  • مفاهیم گوناگون کیفیت
  • سطوح درگیری در بازاریابی بین المللی
  • اهداف و جایگاه صادرات کنونی
  • عوامل لازم برای کامیابی در صادرات
  • چک لیست سازمان صادرات
  • مدل شتابان
  • تحقیقات بازاریابی بین المللی
  • اطلاعات بازاریابی
  • گزینش بازارها
    • سیاستهای گزینش بازار
    • رویه های گزینش
    • استراتژیهای گزینش
  • ماتریس قوه رقابتی
  • معیارهای اصلی در تعیین استراتژی ورود به بازار
  • انواع حرکات استراتژی
  • انواع استراتژی های رقابتی
  • رهبری هزینه
  • استراتژی تمایز
  • استراتژی کانون
  • اصول استراتژی رقابتی کانون
  • نکات مهم در برنامه ریزی صادرات
  • قیمت گذاری معکوس

مشخصات فایل
پروژه های مرتبط

شماره تماس جهت پشتیبانی از فایل های خریداری شده سایت : 912-8484-0914 قره داغی